La cadira puja escales adequada a les teves necessitats

cadira puja escales adequada a les teves necessitats

Cada persona té diferent necessitats a l’hora de triar una cadira puja escales. Avui dia existeixen múltiples opcions de personalització adaptades a cada tipus d’usuari.

L’escala s’ha convertit en un problema?

Les escales d’un habitatge poden arribar a convertir-se en un problema quan les certes circumstàncies ens impedeixen la seva utilització d’una manera lliure i àgil. Pujar les escales es pot convertir en una experiència arriscada.

Si et trobes en aquesta situació què faries? Canviar de casa? o És possible una altra solució?

Canvi de Domicili o Adaptació de l’habitatge?

Per a algunes persones canviar-se de casa és la solució ideal. No obstant, el canvi pot ser molt esgotador, i no diguem costós.

Si no vols o no pots canviar-te de casa, pots pensar en l’adaptació del teu habitatge i fer algunes alteracions perquè la teva vida sigui més fàcil i còmoda.

Una opció pot ser la d’instal·lar un lavabo o bany en la planta baixa, però si el teu dormitori està en la planta alta, la instal·lació d’una cadira puja escales pot ser una primera alternativa, pel seu cost i facilitat d’implementació.

Triar un sistema elevador

Si la teva decisió és adaptar l’habitatge, necessitaràs algun tipus de sistema elevador. En primer lloc, si utilitzes normalment cadira de roda, has de considerar la possibilitat, sempre que l’ample de l’escala li ho permeti, d’adquirir una Plataforma puja escaless com a opció més adequada.

Una plataforma puja escales et permetrà desplaçar-te a la planta superior sense necessitat d’abandonar la cadira de rodes.

Una cadira puja escales és més adequada per a persones amb mobilitat reduïda però que poden efectuar petits desplaçaments, per si mateixos, entre diferents punts del seu habitatge i no utilitzen cadira de rodes.

la silla salvaescaleras adecuada a tus necesidades escalera curva

Escales rectes i escales corbes

La cadira puja escales HomeGlide o HomeGlide Extra està dissenyada per a les escales rectes.

Amb el reposapeus connectat fa que plegar la cadira no comporti cap esforç, ja que el reposapeus està unit al seient.

El seu seient és giratori per a aconseguir un desembarqui segur.

Inclou un motor de tracció elèctrica amb sistema pinyó /cremallera per a desplaçar la cadira en el seu recorregut.

El muntatge és senzill i no sol oferir dificultats. Han de tenir-se en compte aquells obstacles que poden impedir la instal·lació del carril o generar problemes a l’usuari per altures reduïdes o en el buit de l’escala.

la silla salvaescaleras adecuada a tus necesidades homeglide extra

La cadira puja escales Flow2, està dissenyada per a escales rectes i corbes. És un dispositiu sensiblement més car, ja que està fet a mida i la trajectòria corba del carril pot adaptar-se al voltant del perfil de l’escala i replans.

Incorpora, a més, sofisticats sistemes electrònic-mecànics per a mantenir la verticalitat de la cadira.

El salva escales corb pot ser instal·lat en tots dos costats de l’escala. La disposició de l’escala determinarà quin és el més convenient.

la silla salvaescaleras adecuada a tus necesidades flow2

Problemes d’entrada

Si existeix una porta en la part superior o inferior de l’escala, aquesta pot bloquejar el carril del puja escales.

Hi ha diverses solucions dissenyades per a salvar aquests problemes amb la Silla puja escales Flow2:

1. El carril vertical estàndard, és la solució perfecta si hi ha una obstrucció com una porta prop de la part inferior de l’escala. Vertical estàndard només ocupa 175 mm enfront del primer graó.
  2. El carril vertical curt és adequat quan l’espai és encara més limitat en la part inferior pot instal·lar-se un vertical «curt» que només ocupa 100 mm enfront del primer graó.
  3. El carril horitzontal és la millor opció si existeix espai extra en la part inferior de les escales el carril horitzontal permet que la cadira s’estacioni lluny del primer graó.
  4. La corba d’aparcament permet que la cadira s’estacioni perfectament allunyada de l’escala.

la silla salvaescaleras adecuada a tus necesidades rail flow2

Amb la cadira puja escales HomeGlide per a escales rectes trobem les següents solucions:

1. El carril vertical estàndard és la solució perfecta si hi ha una obstrucció com una porta prop de la part inferior de l’escala. Vertical estàndard només ocupa 175 mm enfront del primer graó.
  2. Quan l’espai és encara més limitat en la part inferior pot instal·lar-se un carril monotoritzat automàtic, que és més curt i només ocupa 100 mm enfront del primer graó.

la silla salvaescaleras adecuada a tus necesidades rail homeglide extra

Límits de pes

Els puja escales per a escales rectes HomeGlide admeten un pes màxim de 138 kg i per a escales corbes el puja escales Flow 2 admet un pes màxim de 125 kg.

En qualsevol cas és important assegurar-se que no s’excedeix el límit de pes per al model que es triï.

Amplària de l’escala

Quan no està en ús, la cadira puja escales HomeGlide es plega i només ocupa 340 mm en qualsevol replà, deixant espai per als altres usuaris de l’escala.

Aquesta cadira és adequada per a escales rectes d’interior. A més s’instal·la en escala, no en la paret, la qual cosa permet una instal·lació ràpida, senzilla i amb les mínimes molèsties.

Una dels seus principals avantatges és que està dissenyada per a lliscar-se sense esforç al llarg d’un carril d’alumini, incorporant una solució atractiva, elegant i discreta a la seva casa.

Fabricada amb la tecnologia més recent, la gamma de puja escales HomeGlide pot instal·lar-se en gairebé totes les escales rectes des de 650 mm d’ample.

la silla salvaescaleras adecuada a tus necesidades dimensiones homeglide

Fabricat amb la tecnologia més avançada, la cadira puja escales Flow2 es pot instal·lar en gairebé qualsevol tipus d’escala. El gir automàtic i la tecnologia d’anivellament (ASL) permeten que Flow2 s’instal·li en escales tan estretes com 610 mm.

Aquesta cadira és adequada per a escales rectes i corbes d’interior. A més s’instal·la sobre la seva escala, no sobre la paret, la qual cosa permet una instal·lació ràpida, fàcil i amb una alteració mínima de la seva llar.

la silla salvaescaleras adecuada a tus necesidades dimensiones flow2

ASL, tecnologia avançada de gir i anivellament

La tecnologia ASL permet que la cadira elevadora Flow2 giri i estigui perfectament anivellada mentre està en moviment. Gràcies a la rotació durant el trajecte, sempre està en la posició més segura i còmoda.A més permet que el carril només estigui a una altura sobre els graons de 62 mm en una àmplia varietat de tipus i estils d’escales.

• El seient està sempre en la posició correcta per a pujar i baixar de manera segura. Flow2 gira durant el trajecte, la qual cosa facilita i agilita la pujada i baixada tant en la part superior com en la inferior de l’escala. En la part superior de l’escala el seient pot girar-se per a assegurar un desembarcament segur.
  • La tecnologia ASL funciona mentre el puja escales està en moviment. Això permet evitar parades addicionals i moviments giratoris a l’inici, durant i al final del recorregut. Això estalvia temps i proporciona seguretat i comoditat addicional.
  • Carril intern o extern en les escales més inclinades i estretes. Fins i tot en els casos en què l’escala és estreta i molt inclinada, Flow2 es pot instal·lar més prop del graó i a qualsevol costat de l’escala. El seu puja escales estarà més recollit i la seva escala continuarà sent accessible per a altres membres de la família a la seva casa.

la silla salvaescaleras adecuada a tus necesidades asl

Opcions de personalització

Cada persona té unes necessitats concretes i les pot trobar amb totes les opcions de personalització amb el puja escales HomeGlide i Flow2.

La cadira puja escales Flow2 té múltiples opcions de personalització:

• Carril vertical estàndard, vertical curt, horitzontal i amb corba d’aparcament.
  • Tapisseria en vinil, teixit, cuir elegant i cuir de luxe.
  • Diferents color de carril.
  • Reposabraços recte i corbat.
  • Controls com a Joystick, crida i estacionament, dispositiu de trucada i sistema de baixada d’emergència.

la silla salvaescaleras adecuada a tus necesidades opciones personalizacion

La cadira puja escales HomeGlide Extra té múltiples opcions de personalització:

• Reposapeus connectat.
  • Controls simples com a Joystick i Interruptor de protecció principal.
  • Reposabraços recte i corbat.
  • Seient giratori elèctric i d’altura ajustable.
  • Tapisseria en vinil i teixit.

la silla salvaescaleras adecuada a tus necesidades opciones personalizacion reposapies min